اتم های Unihertz گوشی های هوشمند است واقعا، واقعا کوچک گوشی اتم Unihertz

>

 Unihertz

  • Unihertz ضربه شروع مبارزات انتخاباتی خود برای اتم پیگیری به ژله سال گذشته لگد کردن.
  • بسیار مثل ژله، اتم مینیاتور آندروید گوشی های هوشمند است.
  • این بسته به مشخصه های بیشتر و ارتقاء قابل توجهی اگرچه اتم ضخیم تر و سنگین تر از سلف خود است.

چقدر می شما در گوشی های هوشمند به بزرگی کف دست متوسط مناسب؟ مجموعه Unihertz به پاسخ این پرسش را با ژله و شرکت به ارائه پاسخ بیشتر ناهموار در اتم است.

با ژله، اتم قرعه کشی طراحی فوق العاده قابل حمل آن است. 2.45-اینچ صفحه نمایش تنها ممکن است ویژگی های وضوح 432 x 240 ضعیف اما اتم تلفن است که تنها 1.7 اینچ عرض و 3.7 اینچ قد بلند است. ما کوچک، مردم صحبت می کنید.

در حالی که ژله اینچ 0.5 svelte بود و 0.13 پوند وزن داشت، اتم ویژگی های پروفایل 0.7 اینچ ضخیم تر و 0.23 پوند وزن دارد. ما معمولا دیدن تولید کنندگان گوشی نازک تر و سبک تر مسیر با پیگیری دستگاه، اما اتم بسیار خوب به دلیل ضخیم تر است: برتر داخلی.

زیر سرپوش، اتم octa هسته پردازنده, 4 GB RAM, 64 GB حافظه داخلی و 2 باتری 000mAh ورزشی. امتیاز IP68 تلفن را برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار کمک می کند تا نحوه خوب و خشک نگه دارید. در حالی که آمده selfie و عقب دوربین های که در اطراف جلو دو کلید های خازنی و حسگر اثر انگشت دارد 8MP و 16MP، بود.

در سمت راست و زیر قدرت دکمه کلید قابل برنامه ریزی است که می تواند برای هر تابع اختصاص داده شده است. را یادداشت های سامسونگ و ال

حتی اتم شامل NFC پورت USB نوع C و جک هدفون. در نهایت، اتم اندیشه 8.1 Oreo خارج از جعبه و ویژگی های اتصال 4 g LTE اجرا می شود. مقاله مرتبط

برای گوشی است که طول می کشد تا فضای کمتری از پولتان معمولی اتم شامل موضوعات بیشتر از برخی گوشی های شاخص است که قابل توجهی گران تر هستند. آن قطعا نه کسانی که با استفاده از آخرین در نوسان بودن را و بزرگترین تغییر اما اتم می تواند را برای گوشی های هوشمند ثانویه فریبنده.

اگر شما می خواهید را به شیرجه رفتن, اتم از طریق Kickstarter در دسترس است برای $219. پس از مبارزات انتخاباتی به پایان می رسد و امیدوارم تلفن می شود در دست حاکم زمانی در اكتبر جهش قیمت آن برای $299.

اگر Unihertz در حال حاضر بسیار موفق مبارزات انتخاباتی ژله زیر کمربند کمپین Kickstarter هر نوعی از خطر، ویژگی های. همچنین، مبارزات انتخاباتی فعلی در حال حاضر بیش از $ اضافه/500.000 با 34 روز به دست آورد.

شما می توانید از اتم Unihertz و پا زدن شروع مبارزات انتخاباتی در لینک زیر بررسی.