منابع باز کد آن "آیا من شده ام؟" Open Source

>

Have I Be Pwned (HIBP) جامعه امنیت سایبری را برای اولین بار در اواخر سال 2013 آغاز به کار کرد. در طول سال ها ، این امر تکامل یافته و به یک ابزار ضروری برای همه تبدیل شده است. اما طی چند سال گذشته ، بنیانگذار تروی هانت در جستجوی خریدار بوده است تا خدمات بیش از آنچه او می تواند پیاده سازی کند ، گسترش یابد. اما پس از یک تلاش ناموفق برای فروش آن ، او تصمیم گرفته است کد پایگاه را برای جامعه باز کند.

آیا کد منبع من به صورت Pwned باز شده است

Troy Hunt از زمان راه اندازی آن در سال 2013 در قلب HIBP بوده است. و از زمان راه اندازی ، این سرویس برای افزودن ویژگی های عالی بیشتر پیشرفت کرده است تا افراد بتوانند در آن بمانند. بالای امنیت آنلاین آنها. اما محبوبیت و نشاط HIBP از توانایی های Troy Hunt فراتر رفته است. وی همچنین یک روز قبل از اعلامیه به پروژه Nordsec پیوست. به احتمال زیاد دلیل اصلی دیگر اینکه چرا او منبع HIBP را تأمین می کند ، یکی دیگر از این موارد است. این علاوه بر فروش ناموفق پروژه است.

تروی هانت این حرکت را از طریق پست وبلاگی در تاریخ 7 هفتم اوت 2020 اعلام کرد. تروی هانت توضیح می دهد که HIBP همیشه یک پروژه اجتماعی بوده است. همه نقض داده ها توسط دیگران ارسال شده است. و او نسبت به این واقعیت که اگر از روی زمین محو شود ، نگران است و در نهایت HIBP نیز چنین خواهد شد. بنابراین ، رسیدن به نتیجه گیری برای HIBP منبع باز. این بدان معناست که کار او بدون در نظر گرفتن ادامه می یابد.

آیا من واقعاً چیست؟

Have I Been Pwned سرویسی است که به کاربران امکان می دهد آدرس ایمیل خود را وصل کنند و ببینند آیا در موارد نقض اخیر مشاهده شده است یا خیر. این نقض ها توسط کاربران دیگری که آنها را در اینترنت پیدا می کنند ، اضافه می شود. معمولاً برای فروش یا فقط توسط مجرمان اینترنتی ریخته می شود.

این به فرد اجازه می دهد تا دانش بیشتری در مورد نقض احتمالی بدست آورد و به وی اجازه می دهد تا برای بهبود امنیت خود آگاهانه تصمیم بگیرد. این سرویس کاملا رایگان است و ارزش استفاده از آن را دارد.

hide.me VPN از Have I Been Pwned استفاده می کند

ممکن است هنگام ایجاد حساب کاربری با ما یا تغییر گذرواژه خود متوجه شده باشید. این که ما پیامی داریم که می گوید: "لطفاً یک گذرواژه دیگر انتخاب کنید ، زیرا گذرواژه شما در پایگاه داده haveibeenpwned.com ظاهر شد". این پیام هنگامی ظاهر می شود که رمز عبوری را انتخاب کنید که به خطر بیفتد.

ما فکر می کنیم HIBP ابزاری ارزشمند است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را در خدمت خود ادغام کنیم. ما اعتقاد داریم که این امر رعایت بهداشت گذرواژه و در نتیجه ایمن نگه داشتن حساب شما است. اگر می خواهید در مورد HIBP و نحوه پیاده سازی آن با hide.me VPN بیشتر بدانید ، می توانید این وبلاگ را بخوانید.

خوب است که ببینیم HIBP برای ماندن در اینجا خواهد بود

واقعاً عالی است که ببینیم Troy Hunt پیش از این فکر کرده است. آینده HIBP اکنون در دست جامعه تأمین شده است. توضیح کامل تأثیر HIBP بر جامعه امنیت سایبری واقعاً دشوار است. در حالی که همیشه تا حدودی توسط جامعه حفظ می شد ، اکنون آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که HIBP باقی مانده است تا افراد کنترل بیشتری بر امنیت آنلاین خود داشته باشند. و با شیوع بیشتر این موارد ، این طلای مطلق است.

Open-Source.png" title="

منابع باز کد آن "آیا من شده ام؟" Open Source
“>